lunes, 13 de febrero de 2017

Sessió 9/02/17






Hui, hem començat la classe fent una reflexió de per què quan apleguem a primària i a secundària va disminuint l'interés sobre l'ensenyança de les ciències. Vam estar una bona estona comentant fent una pluja d'idees, on vam dir que dins de les aules, s'ha d'aprendre d'una manera practica, d'una manera creativa, on els alumnes i les alumnes prenguen atenció a allò que es vol ensenyar. Seria molt millor si tot allò que aprenem, ho reprenguem amb alguna pràctica donant-li sentit, situacions pràctiques o si fem partícips els alumnes, donant importància allò que a ells i a elles els interessa. Si escoltarem més sovint als alumnes, ens donaríem comte de tot allò que ens poden ensenyar i aportar en el dia a dia.
Vam arribar fins a la conclusió, que tant els estudiants que venien d'un batxiller científic o de lletres i mixt, tenien els mateixos coneixements de ciències, cal dir que són molt baixos.
És necessari que realitzem aquests replantejaments sobre l'educació, perquè així en un futur no repetim els mateixos patrons dins les escoles, cal viure l'educació, viure els diferents àmbits, temes, matèries..., per poder transmetreu d'una manera adequada i correcta.

Finalment, vam jugar al joc del Kahoot, on el mestre va posar diverses preguntes relacionades amb les ciències i havíem de contestar-les a través del mòbil o els ordinadors portàtils, per fer d'aquesta activitat, una activitat lúdica. Vam conéixer un recurs lúdic on es poden treballar diferents coneixements relacionats amb les ciències, i és important conéixer diversos recursos per al dia a dia en l'escola.

No hay comentarios:

Publicar un comentario