miércoles, 24 de mayo de 2017

Sessió 16/5/17

Vam començar la sessió, visionant el vídeo de "Rogue one, create, corage, wonderful", i "El síndrome de Tourette", on es veu el clar exemple de com una malaltia que tu pots veure externament no tens la mateixa reacció que amb una malaltia que no té cap cura, i són actituds que pren el cervell sense tu poder actuar sobre ells.




I a continuació, vam seguir amb la matèria, on vam treballar a partir d'aquestes 3 preguntes:
- Com es nodreixen els animals?
A través de la llum (Vitamina D), aigua, respirar...

- Quines fonts d'aliment són utilitzades pels animals?
Carnívors, herbívors, omnívors i detritívors.

- Quins aspectes de la morfologia poden indicar-nos el tipus d'aliment i hàbits alimentaris dels animals?
Les dents, les potes, el coll, la llengua, les banyes... Tot depén de la forma de l'animal.

Per altra banda, cal destacar quines són les funcions vitals dels éssers vius. Nodrir-se, relacionar-se i reproduir-se.


En finalitzar la classe vam poder regar les nostres plantes i el mister alpiste.



No hay comentarios:

Publicar un comentario