Vam començar la
sessió, visionant el vídeo de "Rogue one, create, corage, wonderful",
i "El síndrome de Tourette", on es veu el clar exemple de com una
malaltia que tu pots veure externament no tens la mateixa reacció que amb una
malaltia que no té cap cura, i són actituds que pren el cervell sense tu poder
actuar sobre ells.
I a continuació,
vam seguir amb la matèria, on vam treballar a partir d'aquestes 3 preguntes:
- Com es nodreixen els animals?
A través de la
llum (Vitamina D), aigua, respirar...
- Quines fonts d'aliment són utilitzades
pels animals?
Carnívors,
herbívors, omnívors i detritívors.
- Quins aspectes de la morfologia poden
indicar-nos el tipus d'aliment i hàbits alimentaris dels animals?
Les dents, les
potes, el coll, la llengua, les banyes... Tot depén de la forma de l'animal.
Per altra banda,
cal destacar quines són les funcions vitals dels éssers vius. Nodrir-se,
relacionar-se i reproduir-se.
En finalitzar la
classe vam poder regar les nostres plantes i el mister alpiste.
No hay comentarios:
Publicar un comentario